Planner W beschuldigd mij van Uren Fraude?!Het is iedere transportbaas een Doorn in het oog. Die sukkels die op de auto's zitten moeten namelijk per uur betaald worden. De ene werkt immers meer dan de andere. Dit heeft tot het gevolg dat wanneer het tot uit betaling komt het lijkt dat bepaalde sjouwffeurs duurder zijn dan andere sjouwffeurs.Een normale werkdag moet toch echt minstens 12 werkuren hebben. Wanneer je korter werkt dan 12 uur per dag kun je haast niets meer verdienen. Maar het is crisis op het moment. Tenminste iedereen heeft het over een crisis, maar ondertussen blijft de werkdruk hoog. Want die auto's moeten immers geld opleveren. Maar de planners worden ondertussen onder druk gezet om mensen effecienter te laten werken. Effecienter betekend in de transport sector goedkoper. Dus planners zijn hele tijd op zoek om kosten te besparen. Maar nu kijkt planner Willem kritich naar mijn uren verantwoording. Het lijkt er op dat planner willem nog geen foutje gevonden heeft om mij aan te kunnen spreken op mijn uren verantwoording. Je hoort hem natuurlijk alleen maar zeuren. Dat gebeurt namelijk de hele tijd, en dat is normaal bij hem. Maar jij het is ook weer een tijd geleden dat planner Willem in mijn weblog voorkwam. De uren verantwoording klopt gewoon. Hoe pijnlijk dat ook is. Ik weet ook dat hardwerkend personeel bijna niet meer voorkomt.
John van de Vijver (Leidinggevende binnenland afdeling)had al een keer voorgesteld om 4 dagen te gaan werken. Maar 4 dagen werken is niet de makkelijkste constructie. Je snapt natuurlijk wel dat ik een andere baan voor de 5e dag moet gaan vinden. Dus als dat parttime werken zo nodig door gedrukt moet worden dan ga ik voortaan maar 3 dagen werken. En voor de andere 2 dagen ga ik ondanks deze moeilijke tijden op zoek naar een tweede baan.
| |