Na 7 Jaar nieuwe kaartenIn deze moderne tijd van navigatie, Werken veel vrachtwagenchauffeurs nog steeds met ouderwetse kaarten. Dit komt omdat navigatie systemen voor vrachtverkeer in de praktijk nog steeds niet goed werkt. En voor veel transporteurs zijn deze systemen te duur. Niet alleen in aanschaf maar deze systemen moeten ook "UP to Date" gehouden worden. Z'n "up to date" contract kost geld en dat willen de meeste transport bedrijven zeker in deze tijd niet uitgeven Dus in de praktijk werk ik nog steeds op ouderwetse kaarten.Maar ook de papieren kaarten raken op ten duur uit de gratie. De kaarten die ik van Nederland & België gebruikte waren z'n 8 jaar oud. volgens mijn kaarten liep de A50 van Oss naar 's Hertogenbosch, Ligt er geen A73 bij Roermond en zijn de auto veer over de Westerschelde nog steeds in vaart. Een verouderde kaart rijdt niet zo gemakkelijk. Want het is toch wel makkelijk dat je kunt zien waar de uitritten in de nieuwe A73 zitten. En ook andere plaatsen in het land waren er wegen verlegt en zelfs opgeheven. En de afwijkende details begonnen toch echt vervelend te worden. Dus ik maar nieuwe kaarten van Nederland & België gekocht. Nieuwe schoenen.Maar ook mijn werkschoenen waren aan vervanging toe. Zij waren niet meer waterdicht en de onderzool die helemaal versleten was liet los en beschermde mijn voeten onvoldoende tegen spijkers en andere scherpe rotzooi die ik tijdens mijn werkzaamheden tegen kom. Ik was wel gesteld op mijn laatste paar werkschoenen ze zaten goed en beschermde mij voldoende maar ze waren echt op. Dus ik weer naar dezelfde winkel en ze verkopen nog steeds dezelfde werkschoenen.
| |