van blaas probleem naar baas probleem
Er zijn van die momenten dat het af en toe niet mee zit. Daantje kwam op een maandag ochtend bij een klant aan. Hij had wel een drang dat ie naar de WC moest. Maar Daantje was toch bijna bij de klant. Dus Daantje dacht nog wel dat hij het toilet zou halen. Toen Daantje bij de klant aan kwam en zijn onderlichaam wat bewoog veranderde de drang naar hoge nood. En tijdens het uitstappen begon het ook allemaal doodleuk te lopen daar onder in. De WC's waren 50 meter verderop. En niet meer haalbaar. Op zoek naar een alternatief was moeilijk omdat ik op een betonnen vlakte geparkeerd stond. Uiteindelijk maar achter de oplegger staan plassen.
Ik weet dat dit niet netjes is maar in je broek blijven plassen is ook geen reële optie. De klant was 'not amused' omtrent die actie. (De muren hebben oren en ogen) En Daantje werd voor 24 uur verbannen van het terrein zonder ook maar iets geladen te hebben.
Bij mijn werkgever was m'n ook niet tevreden over deze gang van zaken. En het geheel kwam mij op een officiële waarschuwing te staan. Dat na al die ontstekingen en vochtophopingen steeds vaker voor een nummer 1 naar de WC moet. Hoef je bij die kantoor tijgers waar de schone plee binnen 20 meter op hun zit te wachten op geen enkele coulance te rekenen dat je die 50 meter niet haalt.
En de aangetekende brief die bij de officiële aangetekende waarschuwing hoort moest ik ook afhalen bij "de Postbode" op de Angelenweg Oss bijna 5 kilometer verder van dan waar die werkgever zit. En dan te bedenken dat ik bij de vorige werkgever ben weggegaan omdat ie ook vol zit met dit soort onzin.
Het mooie van die kantoor tijgers is dat ze 2 keer straffen. eerst wordt je met een hoop tam tam bij door de klant weggestuurd en mag je werk niet meer doen vervolgens pakt je baas je ook nog aan. Er zijn 3 instanties die een chauffeur los van elkaar kunnen straffen.
- De werkgever
- Diens klanten
- Politie & Justitie
Het is de hele tijd op eieren lopen. En als je er één breekt. Breekt ook meteen de hel los. En ondertussen is m'n verbaasd waarom er te weinig chauffeurs zijn. Dit allemaal heeft mij doen besluiten om eens goed naar de toekomst te gaan kijken. Daantje wilt in elk geval minder gaan werken. en hoopt na een extra aflossing op zijn hypotheek dat ook zonder al te veel hoeven in te leveren op zijn decadente levensstijl.
5 * Bezoekers vinden dit goed. | 4 * Bezoekers vinden dit slecht. | 5 * Bezoekers zijn boos. | 4 * Bezoekers vinden dit geweldig.4 * Bezoekers zijn medelevend. | 1 * Bezoekers vinden dit grappig. | 1 * Bezoekers zijn verbluft. | 1 * Bezoekers zijn verdrietig. | |
Geplaatste reakties op dit blog bericht :
Naam : Anoniem
19-03-2023 22:05:24
| 😚tis een rare wereld Daantje,ik weet er ook alles van wat betreft dat plassen ben afgelopen week nog naar uroloog geweest in Bernhoven en moet in april terug komen met plas in potje plus dat ze gaan kijken in mijn blaas..dus afwachten nu..gr piet verstegen 🤔🤔👍
Naam : Anoniem
20-03-2023 19:28:48
| Een chauffeur wordt als beest behandeld, de verwachtingen zijn torenhoog en de waardering en beloning zijn tot een dieptepunt gezakt. Met die aangetekende brief zet je werkgever zich mooi voor schut, als jij als chauffeur ander werk gaat zoeken omdat je zo kinderachtig behandeld wordt zitten hun met een chauffeur minder. Veel succes met je keuze’s daantje, vele collega’s kennen je frustratie.
Naam : Collega's onder elkaar.
07-01-2024 20:09:30
| Transportwerkgevers zijn steeds dezelfde.
Hoop kritiek op alledaagse dingen. En bij opdrachtgevers
waar je moet laden en lossen is vaak het gebruik van
een wc te veel gevraagd.
Vroeger werkte je bij Verhoeven in Uden.
Toen was Peter daar directeur. Ik heb begrepen dat tegenwoordig Willem daar directeur is.
Dat is toch niet de befaamde planner "W".?
In de informatie die ik heb ontvangen wordt de naam
Willem Verhoeven genoemd en die zou ongeveer
40 jaar oud zijn.
Naam : Daantje
09-01-2024 18:41:57
| @ Collega's onder elkaar:
Nee, Planner W zit nog steeds op de planning van de Benelux afdeling. en zo ver ik weet zit er geen Willem in de directie. Ondanks de naam van het bedrijf doet vermoeden. Zit er op dit moment helemaal geen Verhoeven telg meer in het bedrijf. Het bedrijf is een aantal jaar verkocht aan het managementteam dat vandaag de dag behoorlijk succesvol de scepter zwaait. In dat opzicht ben ik daar te vroeg weggegaan.
| | | |
| | | | |