2010
Daantjes Weblog.


Menu 2011

Jaren overzicht

December 2010

November 2010

Oktober 2010

September 2010

Augustus 2010

Juli 2010

Juni 2010

Mei 2010

April 2010

Maart 2010

Februari 2010

Januari 2010

Menu 2009

Smal beeldscherm of smal venster. Tekst pas niet naast elkaar. Scroll naar beneden om de tekst te lezen. of maak browser venster breeder.

Het Sjônnie gevoel.

Help ik werk in de transport sector!!

Laatst kwam een collega naar mij, en vertelde dat Planner Willem de laatste tijd, het wel zwaar te verduren heeft op mijn blog. Dat Planner Willem wel een erg gemakkelijk slachtoffer is. Goed Willem is door zijn doen inderdaad een gemakkelijk slachtoffer.

Maar Planner Sjônnie kan er ook wat van. Het was jammer dat ik die dag mijn digitale camera niet bij had. De bedoeling was simpel. Ga naar Brussel los een paar klanten. Laad eerst een paar klanten, en ga daarna aluminium profielen laden. Echter de aluminium profielen moeten wel voorop tegen het kopschot staan. Want dan hoeven die zware rekken niet meer overgeladen worden. Want in het verleden is tijdens het overladen van de rekken al meerdere malen eentje van de heftruck gevallen en die profielen zijn duur.

Voor vertrek kijk ik eens in de oplegger. In die oplegger staat een rek met een compleet raam. Waarvan het glas in honderdduizend stukjes gebroken is. Maar het glas zat nog in het kozijn. ik begin te rijden, en het loopt zeer goed Ik los snel en kan ook snel laden. En dan............................. Gaat de telefoon. Er moesten nog een paar pallets bij geladen worden. en ook die moesten uiteraard achterop staan. Ondertussen was die glasplaat inmiddels uit het kozijn gevallen. Waardoor de hele laadvloer voor vol met glassplinters lag.

Ik ga die pallets laden. En dat moest zodanig gebeuren zodat alle pallets uiteindelijk achterop kwamen te staan. Zodat de aluminium profielen voorop gezet konden worden. Dit geschuif met pallets kost je veel tijd.

Na het lossen van het kozijn en het opruimen van de glassplinters. Ging ik de profielen laden. Die profielen worden door het dak geladen. In dit geval moesten de profielen dan over de vracht heen, die ik eerder had beladen. Dus de kraan bediende en ik zelf moest per rek over de andere vracht heen klimmen. Om elk rek op zijn plaats in de trailer te krijgen. En dat alleen omdat er bij mijn werkgever niemand heftruck kan rijden.


Vorig blog bericht.
Blog begin pagina
Volgend blog bericht.

Vorig blog bericht.
Blog begin pagina
Volgend blog bericht.

© 2024 - Daansweb.net - Daan van der Hoeven.
Niets van dit Blog verhaal mag door derden gebruikt worden.